söndag 8 februari 2009

Underbart

För några helger sedan åkte jag och min älskade syster Mimmi upp till Bergeforsen på dans. Vi dansade till Blender och hade en underbar kväll tillsammans, bara hon och jag. Det var mycket längesedan vi var ute på något, bara vi två.. och de mysiga vi fick dansa med under vår kväll=)


Mimmi i en bugg tillsammans med "Lången" (Håkan)


Mimmi i en mycket koncentrerad min.. I en Bugg med (ja vilket namn minne jag nu hade...) en till av hennes favvo killar=)



Susanna i en riktig Norrlandsfox! Så underbart mysigt så det ryser genom hela kroppen av att se på!!!

Vi är våra favoriter! Jag är Peters och Peter är min! Vi myser i en fox men måste fula oss lite framför kameran=P
Kvällen blev en riktigt lyckad kväll! Jag och Mimmi fick umgås och dansa en hel kväll. Dessutom fanns Susanna där och förgyllde den, lika som Peter!!!
Har jag nämnt att det är underbart att dansa?!!
I Love It!!!




2 kommentarer:

Anonym sa...

vad mysigt det ser ut :)

susanna sa...

helt underbart.. du är underbar min vän! nu är jag hemma hemma i det något mer snö fattiga uppsala..