onsdag 4 februari 2009

Torsdag

Har jobbat idag. Först lite städ sen blev jag tillfrågad om att jobba några timmar i butiken. Tackade först ja för jag skulle inget spec göra resten av dagen. Sen ångrade jag mig lite och kunde inte bestämma mig. Jag ville iaf åka hem och duscha å byta om lite, man känner sig inte så fräch efter några timmars städning sådär. Nästan genast när jag satte mig i bilen bestämde jag mig..; Det är ju klart att jag ska jobba. Gillar ju att jobba där=)

Har nyss kommit hem. Skönt! Blev en lång dag idag. Lönen för det blev riktig värk i svanken oxå.. inge roligt alls. Men men, ska ta mig till sängs snart så då får vell ryggen räta ut sig och vila lite.

Imorgon ska jag oxå städa. Så blev jag erbjuden att stanna och jobba några timmar i butiken då oxå. Kul=) Skönt att ta det lite lugnt den här veckan!!

Egentligen skulle jag till Arbetsförmedlingen och bli grillad imorgon. För att jag inte skickat in närvarorapporterna till försökringskassan och lika så alla arbetsgivarintyg til a-kassan. Men de är ju för tusan en heltidstjänst i 2 veckor för att göra klart allt det! Å det dom inte verkar fatta är att jag jobbar varje dag... Mycket underligt!! Så det var skönt att jag ska jobba för då behöver jag inte åka dit=) Då förflyttar hon fram mötet till början på nästa vecka... får bita i det sura äpplet då rå.. om jag inte jobbar ;) Hon har flyttat fram mötet fyra gånger nu tror jag, för att jag har jobbat. Vad är det hon inte förstår..?! Jag jobbar!!

Hundarna har överskotts enegri och jag har...? Ja vad? Underskotts energi?.. lr helt obefintlig verkar det som... Ska lägga mig nu iaf!

Kram å GoNatt=)

Inga kommentarer: