torsdag 12 februari 2009

Stjärntecken forts.

Jag har kollat in sidan som jag länkade förra dagen nedan noggranare idag. Mitt stjärntecken stämmer mer än väl in på mig.. nästan kusligt hur det är tycker jag. Att bara för att man är född under en viss period kan man kategoriseras, och dessutom stämmer det in. Det har alltid förundrat mig över det övernaturliga.. eller är det egenligen det naturliga...?

Nu ska jag snart till arbetsförmedlingen och prata med min handläggare. Och berätta vad jag gjort och inte gjort... Har faktiskt gjort nästan allt vi kommit överens om.. Hon kanske blir lite nöjd över mitt arbete iaf. Men jag förstår faktiskt inte varför jag egentligen ska dit. Vi har kontakt via mail minst en gång i veckan men ändå är det så viktigt att jag ska dit.. och berätta det hon redan vet.. jaja. Å jag tror det är kl 14 jag ska dit.. tror :S På min lediga eftermiddag! Roligare har man ju kunnat använda tiden till..

Kramar

1 kommentar:

Anna Nilsson sa...

Var in och kikade på den sidan jag också, och det mesta stämde faktiskt. Lite läskigt det där :)