lördag 28 februari 2009

Födelsedagsfika i Nordsjö

Jag och Jonny gjorde i ordning Semlorna nu mitt på dagen

Vi har fikat hela stora familjen

Bjöd ner farmor och farfar också

Födelsedagsfika=)

Å Semlorna blev kanoners goda!!!

De gjorde vi bra ;)


Jag klöpp Jonny på förmiddagen också

Fattar inte att man kan ha så hårt och tjockt hår!!!

Men nu blev han fin!


Anders och Jonny håller på och monterar isär den stora gamla bäddsoffan som hundarna fått haft nu. Den står och tar en massa plats uppe i hallen

Soffan ska på sin sista resa ner på kasen :P

Skönt att bli fri den!!


Ska fixa med lite tvätt å dona nu innan det blir middag

Lasagne=)


Sen klockan 19 ska jag åka ut mot kusten

Ska hämta Mimmi och Tove i Enånger

För att sedan fortsätta ner till Gävle

Vi ska dansa ikväll=) Till Shake!!

Har längtat så tills ikväll

Hoppas verkligen vi får en kanon kväll=)


Ha en fortsatt bra helg och lördagskväll

För de ska jag=)

Kramar

Inga kommentarer: