fredag 13 februari 2009

Till frissan!

Nu bär det av till den stora staden Hudiksvall!
Jag ska till frissan och klippa mig, ÄNTLIGEN!!!!
Sen blir det en heldag för mig och syster på staden=)
Ska upp till mamma och hälsa på en sväng oxå.
Igår duschade jag och donade allt möjligt som en tjej gör när de har lite tid över. Det blev rakhyveln, noppa ögonbryn, fixa naglarna osv.
Underbart skönt!!
Idag efter duschen nu på morgonen klädde jag upp mig med nya kläder som jag köpte i måndags=) Tänk känslan att vara nyklippt snart oxå då=)
Måste nog fixa någe slingor lr så oxå.. för utväxten är inte att leka med.. men det är ju ganska snyggt nu när håret är långt, för det ser ut som slingor.
Ha det så bra idag=)
För det ska jag!!

3 kommentarer:

Anna Nilsson sa...

Hoppas du får en bra dag och att du blir nöjd med håret! :) Kramar

Anonym sa...

hej gumman, åå det lät som en helt perfekt dag! det som du beskrev i min blogg alltså ;) Men det låter som att du kommer ha en jätte fin dag idag med!! Hoppas håret blir bra! KRAM

Anonym sa...

Hej darling. Hoppas ni får en underbar dag. Värst va du far omkring. Klipp dej å bli ännu snyggare.....Å få en massa vårkänslor...Det har jag fått.Hihi
Gå in på ett fik å kolla in Semlorna lika go är du. Men låt bli å ät. Titta å bli suktad är nätstan hela nöjet. När man smaskat i sig ångrar man sig. Kram å trevlig helg.