onsdag 25 februari 2009

Godaste Semlorna!

Igår blev jag bjuden på fika. Hem till Jossan å Micke och deras familj. Mysigt!! Så längesedan jag träffade dom så de var jätte roligt! Dom hade gjort hemmgjorda Semlor, lr mamma Åsa hade nog gjort de mesta ;P Det var dom godaste Semlorna jag ätit! Ja.. i hela mitt liv tror jag... Dom var underbart goda!!! Tack=)

Freja fick följa med och leka med deras hund, Atlas. Det är viss skillnad på dom kan man ju lungt säga. Freja är vekligen lugn, å det är å skönt. Hon känns så lugn och stabil även fast vi inte är på hemma plan. En trygg hund, det är just vad jag eftersträvar. Atlas och Freja funkade bra ilag, även fast hon tyckte att han vart lite väl dryg på slutet :P Dit ska vi åka fler gånger och leka=)

Det är sjukt vad tiden går fort! Alltså barna blir ju så stora. Tänk de människor som inte bryr sig om deras barns uppväxt. Vad de går miste om. Det är skrämmande att de inte ens inser att det går miste om något så underbart. Jag mår dåligt över att jag träffar dessa underbara ungar verkligen alldeles för sällan!! Jag älskar er de ska ni veta!

Inga kommentarer: