torsdag 26 februari 2009

Bakdag

Här hemma har vi en bakdag idag=)
Jag och Jonny är riktigt duktiga idag!
Vi har precis gjort iordning en dubbel sats Semeldeg=)
Jonny fyllde år i tisdags och i helgen ska
vi fira honom så vi bakar tills dess.
Vi ska ha middag på fredag oxå så vi måste komma på
något riktigt gott att laga tills dess=)

Känner mig lite som en hemmafru eller nåt idag. Bakar och så ska jag göra kalops till middag. Det är inte normalt att jag bakar och gör den sortens husmanskost.... Kanske ett ganska bra friskhets tecken..

Jag har varit duktig idag. Varit och gymmat i 1timme. De ni! Lika igår danstränade jag och Eric i 2 timmar så svetten sprutade. Riktigt duktiga!!! Känner mig faktiskt duktig och det är vell en stor del av hela välmåendet.
Snart har degen jäst sina första 30 minuter.
Ha en bra dag!
Kramar

Inga kommentarer: