söndag 8 februari 2009

Shopping

Imorgon ska jag vara ledig. Alltså från mitt på dan i fredags tills på tisdag har jag fixat mig ledig denna helg! Helt underbart. Jag har konstigt nog fått lite försmak av ledigheten... lite smått farligt. Men bra att passa på och vara lite ledig innan allt med våren och sommaren drar igång.

Så imorgon bär det av till den stora staden Sundsvall och Birsta köpcentrum. Loveley! Har lite små saker jag ska handla men de kommer nog bli mycket annat oxå =P Jag måste försöka hitta några snygga kläder som även är dansvänliga tills en fest som jag ska på, i början av mars. Det finns ju massor med klädesaffärer där uppe så det ordnar sig nog... enbart min kroppshydda och form som kan sätta stopp!

Har städat och donat en massa här hemma i helgen. Det känns riktigt bra nu! Har tagit hem min stora tv oxå, den står i vardagsrummet och glänser nu=) Där blev det om möblerat oxå så bra blev det! Kontoret är jag nog mest nöjd med! Det fick sig en rejäl omgång på fredags kvällen!!! Ingen känner nog igen sig där inne nu=)

Igår gjorde vi middag. Ett nytt recept som jag hittade på nätet. På kyckling gryta och så blev det en enormt god efterrät. Kycklingen var så god så det ___ i munnen som min älskade syster alltid säger!!! Lika så den goda kladdkakan med hemma plockade hallon och grädde! Nyttigt och underbart gott!!! Nja Underbart Gott i alla fall =P

Nu ska jag forsätta tvätta och så ska vi se på lite film å ta det rätt okej lugnt=)

Kramar

Inga kommentarer: