söndag 22 februari 2009

Jour

Jag har jour i helgen. Så nu ska jag iväg och jobba en sväng. Skönt för vi ska inte allt för långt bort. Lite drygt ibland om man är i Bollnäs och ska ända till Hassela lr nåt. Nu är det bara i en grannkommun, skönt.

Sen ska vi äta Taccos med brorsan och Anna=) Mysigt och Gott!
Vi kikade på Melodifestivalen och lite andra filmer tillsammans igår. Skönt när jag har tagit hit min stora TV så även jag kan se filmer med text! Ja se på tv överhuvudtaget, det är så jobbigt att se på en liten tv.

Nu jobb
Sen Taccos=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

svar: ja jag ska fråga min handledare imorgon vad det är för skillnad haha... jag hoppas det går bra för oss :)

du får gärna hålla mig uppdaterad om hur det går :)

lycka till

Anonym sa...

svar: ja det tycker jag med :) jag visste inte att han hade bott här faktiskt eller vem han ens var innan man kollade på lets dance haha

Anonym sa...

svar: ja bra det :) man behöver peppning som sagt. Jag ser inte mig själv som att jag bantar.. utan att jag gör en tjänst till mig själv och gör min kropp nyttigare ;) går lättare då och låter roligare haha!

men jag hör av mig imorgon när jag pratat med min handledare om vad hon säger ;)