måndag 23 februari 2009

Rea & Dansträning

Efter jobbet idag när vi åker hem tänkte jag kika in på Thalins i Arbrå. Vinter rea där på allla kläder och skor nu. Idag fram till onsdag är det 40% på allt i butiken, sen fram till lördag är det 50%. Roligt roligt! Jag skulle vilja ha lite nya träningskläder så man blir lite peppad av det i alla fall...

Ikväll blir det dansträning! Det var skit längesedan men ikväll ska det bli av! Ja, om det inte blir jobb på jouren mitt uppe i allt då :S.. Jag och Anna ska åka upp till Ljusdal, skoj. Jag har inte varit dit sedan tidigt i höstas å Anna har inte varit dit på 3 år... På tiden då med andra ord. Mimmi, Mamma och Niclas ska oxå dit=)

På onsdag har jag även planerat in träning i Bollnäs. Imorgon har jag planerat in träning på gymmet.

Imorgon eftermiddag är jag bort bjuden på fika, Mysigt!

Imorgon kväll ska jag på ett informationsmöte. Får se vad det ger sedan..

Kramar på er
Jag längtar till lördag=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det din dag idag Semlan?? :) Passa så att du inte bli uppäten, så go som du är :)

Massa kramar från drottningen på Storgatan! :D (alltså Sara)