söndag 8 februari 2009

Kommentarer och kärlek!

Det stör mig att det inte fungerar att kommentera varandras bloggar. Trodde det var på grund av att det finns olika bloggdomäner men tydligen inte. Jag kan inte kommentera och min blogg kan inte kommenteras. Hoppas det går över för det finns ju inget roligare än kommentarer på bloggen!!!!

Min hund är kär i husets katt!! Och den kärleken är besvarad! Dom älskar verkligen varandra, på ett konstigt sätt! Dom ska ligga så nära och mysa, nästan på varandra och i nästa sekund slåss de sen ligger de så nära varandra somde bara kan igen. De är enormt söta!! En rottweiler och en hankatt som är så stor som ja.. jag vet inte vad.. Sötnosar=)

Nu är det den tredje Beck-filmen för dagen som mina ögon vilar på..

Ändå har jag hunnit köra hem Elisabeth, tvättat en massa, hälsat på syster i Enånger och jag å Janne har varit till Söderhamn och ätit middag med hans äldre söner. På Rosa Pantern i Marmaverken är det enormt god mat=)

Kramar

Inga kommentarer: