måndag 9 februari 2009

Skön dag!

Idag har jag haft en sköön dag! Shoppat en massa i Sundsvall, Birsta. Det blev Jula, Ikea och en massa klädaffärer inne på Birsta city. Jag köpte en massa bra saker=) Bland det bästa av allt var att vi hittade nya dansskor till mig=)

Tog det bara lugnt hela dagen. Fikade på Ikea sen innan vi åkte hem åt vi mat inne på en restaurang i Cityt. Vi åt fläskfilé med pommes och beasås=) Det var underbart gott! Och onyttigt!!

Jag har blivit arg idag.. som alltid när jag är och kollar på nya kläder. För alla kläder är så små och sitter som korvskinn på min ____ kropp!!! Idag blev jag skit less!!! Messade med Sus sen och hon frågade mig om jag inte blev peppad av det..?! Nej, inte direkt mer deprimerad.. Men jag förstår hur hon menar och ska försöka lägga aggressiviteten och det deprimerande åt helt andra hållet. Så jag använder den energin till att peppa och tagga mig själv.

Idag hade jag semester, men den är nu slut. Det är snart läggdags och imorgon en ny lång arbetsdag=) En ny dag med nya möjligheter. Med lite (förhoppningsvis) nya tankesätt. Vill ju verkligen komma igång med andra matvanor och träningen!!!

Gonatt Kramar

2 kommentarer:

susanna sa...

jag själv.. jag blir allt annat en motiverad. så du vet...
var försvann min motivation?
hoppas din dag blir bra vännan!
puss

Anonym sa...

Hej Em!
Vi saknar dig nere på gymet, köpte du inte kort? Ta dig i kragen, när du väl kommit igång går allt lättare :-)

Kram Magnus