onsdag 11 februari 2009

Onsdag

Var inte spec pigg idag så det har varit lugnt. Städade bara en timme sen åkte jag till kontoret och skulle fixa massa papper. Donade en del jobb men sen kom huvudvärken.. och den stannade! Åkte hemåt vid ca halv 2. Skönt att komma hem tidigt!!!

Planerade verkligen en träning idag. Men tyvärr=( Nytt försök imorgon!

När jag kom hem berättade pappa att Freja haltade, och det gjorde hon. Mycket! Hon vill inte ens stödja på benet=( Hoppas hon bara har sträckt sig eller något. Kände på henne men hon har inte ont någon stans speciellt. Får avvakta ett tag.

Jag och pappa har donat lite här inne idag. Gjort bra saker!

Middagen blev en riktigt nyttig middag! Lax och stekta grönsaker. Känner mig faktiskt ganska stabil nu... Det är bra! Motiverad!

På vägen hem idag så ringde jag frissan. Fick en tid på fredag=) Inte av henne jag brukar men den andra är säkert minst lika duktig! Kul!!! Och blir Mimmi ledig som planerat får vi en heldag tillsammans oxå=) Yippppiii!!!

Nu äre lite data och tv tid efter maten, skönt och mysigt. Tog till och med ett glas vin till maten. Det är bra för mina axlar, det gör att dom slappnar av.

Kramar

Inga kommentarer: