torsdag 19 november 2009

Torsdag

Idag har det varit gråkallt med regn emellanåt, Solen försökte faktiskt ta sig fram en sväng mitt på dan men det misslyckades. Tyvärr!

Det har blivit några vändor hem till pappa för att låna tvättmaskinen där. Så nu hänger det fuktig rentvätt i hela huset här i Östansjö...

Nu har vi haft fika-besök oxå, mitt bland alla galgar med tvätt=P Riktigt mysigt! Camilla och Markus kom och hälsade på=) Underbara människor!!

Det blev fika i Lövtorps för mig idag oxå.
Alltid så trevligt, jag pappa farmor och farfar.
Jag älskar verkligen mina farföräldrar otroligt mycket! Alla dessa givande diskussioner med farfar och då med en farmor som försöker förstå sig på det här med mail och internet som jag och farfar pratar om, bara älskar det! Dom är så söta!


Farfar och farmor i vårsolen
Vi äter födelsedagsfika april 2009
Årets första rabarberpaj av egna rabarber=)


Igår ikväll åkte jag Mimmi och Nea på Tranan och åt. Riktigt trevligt och gott. Vi blev kvar hela kvällen, dansade och träffade en hel del folk som man så sällan träffar. Riktigt trevlig och kul att umgås igen vi 3, det var alldeles för längesedan nu! Pratade om allt möjligt som vi hunnit varit med om tillsammans under dessa år. Å de var verkligen inte lite.... =)

Nu ska det bli lite filmkväll och mys med älskade syster. Hela huset är fyllt av tända ljus

Puss å kram på er

Inga kommentarer: