torsdag 26 november 2009

OnsdagNatt - TorsdagMorgon....

19 September 2008
Dans i Norrsundet till Zlips
Någon fyllde år då..
Det blev en jätte mysig kväll med en riktigt stor smörgåstårta
som vi var många att avnjuta =)
Foto: Susanna Olsson

Vi är båda Jungfrur
På vissa sätt båda ända ut i fingertopparna
Så som idag funkar vi kanon bra tillsammans
När det liksom väl gäller
När vi fungerar som arbetskollegor
Idag har vi gjort ett riktigt bra jobb!=)
Å då går det undan..
När 2 Jungfrur är i farten
Å vilket resultat! ;)




Klart man liksom funderar varför inte sängen är lockande än... Har nyss tagit en dusch så man är helt redo för de underbara drömmarnas värld. Janne provbadar badkaret som vi idag gjort plats för och burit in, premiärbadet=) Det börjar bli riktigt städat här uppe nu och en tydlig förbättring på ordningen syns verkligen. Skönt, för det är just av den anledningen jag är här nu. Jag styr lite och sätter regler så sköter han resten själv, nästan iaf... Med lite hjälp;-)

Suttit vid hans dator en stund ikväll, hittade massa gamla bilder (minnen...) och även lite nya bilder och de har jag inte sett förut. Som den nedan.... Ser fundersam ut där. Och det är ju egentligen en stor sida av mig som kanske inte så många ser.. den djupt funderande, analyserande Em. Som har ett beroende av Coca Cola på burk!

Det är torsdag nu. Det betyder at vi ska åka på dans ikväll, Zlips i Sundsvall på Aveny=) Längtar efter det och efter någon... Längtar som en tok efter henne! Ses ikväll=)

GoNatt på Er!
Puss å Kram

Hösten 2009

3 kommentarer:

Johanna sa...

Hihi. :)

Hoppas ni får roligt ikväll vännen!

Puss och kram

Em sa...

Tack vännen!
De ska vi!! =)

Ha en mysig kväll du med=)
Pussar

Anonym sa...

Kollade in denna sida först idag.
Jag vet nästan inte vad jag ska skriva......Jag blir så rörd...
Du är en alldeles underbar och kärleksfull unik vän.
Kramar, din vän Janne =)