måndag 16 november 2009

Natt...!!

Jo det är liksom mitt i natten nu.. Det betyder att man ska sova, för längesen. Har sovit sjukt mycket i helgen men ändå varit väldigt trött ikväll. Även fast denna trötthet lever inom mig kan jag liksom inte nu slappna av så pass mycket i kroppen så att jag hittar en ro och kan bege mig till sängen och drömmarnas värld. Bara att acceptera att denna natt ska jag sova själv.. efter nätter av närhet. Jag som älskar att sova själv! -men har nog hittat en bekväm myskänsla av att höra någon annans andetag tätt intill...
Ska ta med mig boken och lägga mig. Läsa några sidor och koppla bort livet... Förvisa alla tankar, funderingar, analyseringar och alla olika känslolägen åt sidan och lämna plats åt avslappning och sömn.
Tänkte nu att "-Imorgon är en ny dag!" men så är inte ens läget just nu, för det var över en timme sedan det blev en ny dag... Idag, som nu är den nya dagen, har jag stora planer för. Och det känns skrämmande bra!

Helgen som varit
Har varit magisk!

GoNatt älskade ni!
xoxo //Em

Inga kommentarer: