tisdag 10 november 2009

Dansmaffian.se

Gjorde ett ryck på min profilsida där inne nu. Jag uppdaterade alla vän-kommentarer, vilket tar lite tid efter mycket eftertanke och sorterande av ord i mitt ordförråd för att det ska kunna bli så rätt som möjligt. När jag kände mig okej nöjd tröck jag på uppdatera allt blev då nytt och klart, skönt för det har jag tänkt gjort länge. Har varit medlem på sidan i över två år så det är dags att uppdatera lite vänner-kommentarer plus att jag har flera av de nyare vännerna som inte ännu fått någon kommentar. Å man tappa liksom en stor poäng genom att inte ge någon en kommentar, vet själv vad kul det är att läsa om vad andra har för kommentar skrivna på deras sida om en.

Kände mig riktigt nöjd så jag gick och kikade på min vänner-sida och skulle liksom se om allt såg okej ut eller om något måste ändras på. Ja vad ser jag då... till min förskräckelse!! Allt är borta, alla de nya kommentarerna är borta! Fan vad less jag blev! Det är liksom inte så att man bara skriver vad som hellst utan man försöker verkligen hitta något lite djupare så ärligt som njutbart att skriva om den andre. Men idag var tydligen inte min dag att glädja mina dansvänner... Tyvärr men jag gjorde ett mycket tappert försök, de ska ni veta!

Dansmaffian är inte min dagens sida idag...

2 kommentarer:

Ninnie sa...

Hm, jag gjorde samma sak själv för ett tag sedan... Upptäckte att det inte går att ändra på alla sidor och sedan uppdatera utan man får uppdatera innan man bläddrar vidare. Irriterande tycker jag med. :(

Em sa...

Ja de var riktigt tråkigt för jag skrev verkligen med eftertanke på alla mina vänner och det var enbart några som det ändrades på. Samtidigt tar det liksom lite energi att skriva från hjärtat sådär så inget man gör direkt på en grisblink:/ Får ta med mig av erfarenheten och göra ett nytt försök inom snar framtid!
Kramar till dig!