tisdag 24 november 2009

Ordningsmänniska

De är jag
Så har det alltid varit
Men någon gång nu under sommaren så liksom bleknade det lite
Jag är inte lika längre
Men på ett egentligen bra sätt
Fast det är svårt att acceptera ibland
I vissa lägen är det riktigt jobbigt faktiskt
Då önskar jag att det aldrig bleknat..
Det fattas mig ett papper
Ett som jag hade koll på för någon vecka sedan
Som jag måste ha nu
Hittar det inte
Jag har lagt det på ett bra ställe
De vet jag.....
Tydligen ett väldigt bra ställe.....



2 kommentarer:

Ninnie sa...

De där bra ställena kan vara lite luriga ibland... Speciellt när man vet att man brukar ha ordning på dem. Inte alls kul... Men på nåt sätt brukar det lösa sig ändå, antingen hittar du stället när du minst anar det, eller så går det att ordna på något sätt även utan just det där papperet. I de allra flesta fall går det iaf! Även om man känner sig allt annat än ordningsam när man tappat bort något...
Hoppas på lite mys på torsdag nu! Puss på dig raring

Anonym sa...

Men tack vännen!!! Åhh vad glad jag blir :) Blir alldeles varm!
Puss & kram!! /Sara!!