fredag 20 november 2009

Idag är det fredag=)

Snart är helgen här. Fredag är ju liksom redan helg..
Ennu en helg full till bredden av aktiviteter och planering. Känner att jag nu börjar bli redo för den här sortens planering, så som mitt liv varit uppbyggt..

Helgen ska fyllas av fest, dans och jobb. Massor med trevligt umgänge, med underbara vänner!
Dagens aktivitet är att fortsätta fixa klart med tvätten, byta bil hos pappa så städa ur den osv, försöka oss på Mimmi's dekal till bilen=) så den största utmaningen är ju att försöka packa och planera kläder för hela helgen... Ojoj!

Så ikväll är jag och syster bjuden på födelsedagsfest. Loveley Elin som fyllt 20 ju=) På min front måste det vara återhållsamt med alkoholen.. eftersom att helgen är lång... Jag är ju ändå som oftast nykter när jag är på fest. Ska bli riktigt trevligt=)

Önskar er en trevlig helg!
Kanske ses=)
Puss och kram


2 kommentarer:

Ninnie sa...

Nyktert..? :P Tack för danserna igår! :D

Em sa...

Så långt ifrån nyktert man verkligen kan komma=P
Tack själv vännen! =)
Kramar