tisdag 3 november 2009

Att Älska

Det gör jag alla dagar. Det finns så många som håller mitt hjärta varmt. Idag värmde älskade Sus mig extra mycket!

Älskar dig vännen

Söt


Du vet hur jag funkar

Utgrundligt djupt

Allt det som bara är

Du är speciell

Tack!




Mimmi
Jag älskar min syster som alltid finns mig nära. Hon finns där alltid för mig. Hon vet hur hon ska göra med mig. Hon vet allt utan att vi behöver säga något. Vi vet. Vi delar alltid allt, det djupaste så som det ytligaste. Vi kan svara för varandra i alla lägen för vi är som ett. Vi kan umgås alla timmar på dygnet i åtskilliga dygn så när vi skiljs åt kommer saknaden över en på en gång. Det gick inte lång stund denna eftermiddag, så kom ett sms. Tillbringar då även denna kväll med min älskad
e. Några timmar från varandra fysiskt, men med åtskilliga sms och flera samtal ändå...

Vi är hela tillsammans

Inga kommentarer: