onsdag 2 december 2009

Bilder och minnen

Letade efter en bild i datorn, en speciell bild. Under tiden hittade jag naturligtvis en massa andra bilder... Fick för mig att kolla på lite gamla bilder. Finns många bilder på mig som inte alls är speciellt gamla men jag är så olik mig. Kollade på ännu äldre bilder.. Där finns jag sällan med. I en del av mitt liv som jag verkligen hittat en distans till. Kanske just därför jag fick för mig att lägga upp just de bilder som hamnar här nere.. Förut hade jag aldrig gjort det och verkligen inte en bild som jag fanns med på. Det finns, vad jag vet, 2 bilder där jag och denne man kysser varandra... på 7 år. 2 bilder....



Jag har lovat mig själv att fylla min kamera med kyssar då någon speciell vill dela sådana bilder med mig... för jag älskar att kyssas!



Jag har så svårt att vara ego...
Försöker lära mig!



Helt sjukt men dessa bilder är inte gamla alls
Ovant.. känner nästan inte igen mig själv.



Detta långa hår!
Kan sakna de ibland...

Ja livet är bra underligt!
Enbart att konstatera!!

2 kommentarer:

Ninnie sa...

Alla förändras vi, i olika takt i olika skeden av livet. Förhoppningsvis till det bättre. ;) Jag tycker iaf väldigt bra om den du är just idag! Ses imorgon? Puss

Em sa...

Insåg efter jag publicerat inlägget att jag förändrats minst lika mycket på insidan, eller kanske inte förändrats utan utvecklat och byggt på mina goda sidor... så även den sidan är nu mer medveten lika som mitt yttre.. det yttre brukar avspela det inre ganska rättvist.. hoppas jag;-)
Tack! Jag tycker oxå väldigt mycket om dig vännen!
Vi ses ikväll=)
Puss