fredag 4 december 2009

Fredag

Ja, idag är det fredag
En mysdag med sovmorgon
Sovmorgon med en helt underbar människa som sällskap under täcket
Så var min största plan för dagen...
Sovmorgon efter gårdagens härliga danskväll
Blender på Aveny med underbaraste!
Extremt mysigt!

Det blev en mycket kort sovmorgon...
Hann liksom inte med den...
Mobilen ringde
Erbjuden jobb, men ingen bil där jag var..
Men älsk körde mig!
Underbara oslagbara Du!!

Det blev en alldeles för kort mysdag med hjärtat!
Men sitter på jobbet och är väldigt nöjd ändå
Så fort jag kom hit anlände en igenkännande känsla mig
Ett lugn, att äntligen få komma hit igen!
Äntligen få jobba!! Har saknat det obeskrivligt mycket!

Men just nu saknar jag någon...
Längtar efter mys...
Så enormt tokmycket!!
Abstinens!!

Gonatt på er
Pussar

Inga kommentarer: