fredag 11 december 2009

TorsdagNattsTankar...

Sitter vid köksbordet och fikar
Julmust och Hönökaka med Skagen-mjuk-ost
Hemkommen efter en danskväll
Premiär i Säter med dans till Zlips
En mycket trevlig kväll
Hittade till och med en danskärlek
Å de kommer jag inte ihåg när jag gjorde sist...
Avhållsamt blev det bara 4a låtar med denne ;-p
Lite kul att åka på ett nytt ställe och liksom vara en favorit..
Sånt tycker man om i denna världen!
Tre sa oxå rakt ut att de fick kvällens absoluta bästa danser med mig
Me like! =)

Lyssnar på Gregorian nu
De ger verkligen ett lugn i hela mig
Av att liksom förstå livet...
Det som man aldrig kommer förstå
Mycket behaglig lugna-ner-musik

Ska nog kasta in en tvätt innan jag kryper ner i de nya sängkläderna
-i en stor säng helt ensam...
Tvätta lite kläder inför helgen

Jag saknar redan
Längtar som en tok
Är så där löjligt tokförälskad
Men samtidigt med det största lugnet inom mig

Jag har världens underbaraste flickvän!
Helt klart den absolut snyggaste oxå!!!

2 kommentarer:

Anna Nilsson sa...

Vad kul för dig! Får man fråga vem? :)

Ninnie sa...

Du är så mysig att dansa med raring! Hoppas mardrömmarna rymmer sin väg så du får sova lugnt. Ses på lördag hoppas jag! Puss