tisdag 26 januari 2010

Tisdag

Jag sover som en stock i den här sängen, dessutom drar jag stockar enligt hon som delar sängen... hon som inte kan sova när jag sover så djupt, som en stock.. med stockar.. Hmm och det är ju ändå hennes säng.

Min kropp gör så enormt ont, överallt! I musklerna, i lederna, i huvudet.. alltså liksom hela jag gör ont, allt gör ont; ligga stå gå sitta, ja allt. Undrar om det har något att göra med att jag nu sovit i flera nätter, men då borde vell kroppen må bra och vara glad....??!!


Min dag har inte helt börjat än, men om någon minut då jag skrivit klart=) Har i alla fall bokat besiktningstid på torsdag åt bilen.

1. Frukost för både mig och Fiffi
2. En rejäl promenad för oss
3. Dammsuga lägenheten och borsta hunden
4. Duscha
5. Lunch

Hinner säkert läsa lite ur min bok innan lunchen oxå, vill läsa klart den idag så det är oxå dagens mål. Ska även kolla ams, där jag hittat ett jobb som jag ska söka. Har oxå inbjudit till en fika på stan under eftermiddagen, får se om den inbjudne har tid och lust. Jag har ju insett att kaffet på TeWe's är väldigt gott...

Nu börjar min dag
Å jag är lite sen idag...

Puss på er!

Inga kommentarer: