måndag 18 januari 2010

Nattens

Finns det någe mer underbarare än dansvänner!!??
Nej, jag tror närmare bestämt inte det
Tack för att ni finns för mig!

Nu ska jag ta en bok och ge mig själv en upplevelse
Så hoppas jag på att få sova lite sen
Om det blir sömn räknar jag inte med många timmar eftersom att klockan redan är över halv två...

Imorgon ska jag fixa med papper och även nån ansökan
Finslipa mitt helt nya CV lite


Blogga lite oxå
Om vad som egentligen har hänt den senaste tiden
Behöver jag berätta att jag dansat i helgen?
Nej, trodde inte det heller ;-)


Puss på er
och tack återigen för att ni finns i mitt liv
för mig

1 kommentar:

kajsa sa...

Hej hej!!!

hoppas du hade en bra kväll i lördags!

Var de du eller tjejen som fotade? Tror jag och Öbbe fastnade på en :) Tänkte om du ville skicka den till mig om du hittar den...

ha de gott

Kramar