fredag 15 januari 2010

Kallt ute!

Har fått lånat mamma's bil nu i ca tre veckor, mycket snällt av henne! Ska lämna tillbaka den i helgen. Men innan jag kan lämna tillbaka den måste den städas ur, eller iaf dammsugas ur. För min älskade Fiffi är i en period nu så hon löser sjukt mycket hår. Hela bilen är invändigt hårbeklädd känns det som, tycker jag iaf som är hund- och katthårs hatare. De gillar jag inte, därför är det kanon med v70 när man har hundar, med dessutom skinnklädsel. Men i en liten Nissan Micra måste hundarna sitta i baksätet.... dessutom tygsäten som verkligen drar åt sig håren!


Fast när jag gick på Nytorp hade en av brudarna i min klass, Jessica, en skitsnygg epa, den var helt beklädd invändigt av rosa ludd....


Nu ut i kylan och utföra uppdraget, burr!



--------------------------------------------------------------------------

Done

Men måste köpa nya hårrollrar åt henne tror jag
Så man kan få bort det som sitter som insytt i tyget :P


Inga kommentarer: