måndag 18 januari 2010

Dansdagbok

Det finns en mästarens mästare på att föra dansdagbok

Kolla in den
här. Här finns verkligen allt ni behöver veta. I ett väldigt tilltalade skrivet språk.

Jag har funderat på det länge, om det med att liksom föra en form av danslogg. Jag har innan här skrivit in alla danser i min almanacka, men efter att jag blivit arbetslös så är den inte alls längre min bäste vän. Just nu är sidorna otroligt tomma.. veckovis. Inte ens danserna är inskrivna. Samtidigt vore det himla skoj att se tillbaka på vilka danser man varit på, vilka som spelade och vilka som samåkte. På så sätt kan man oxå se lite faktiskt hur många danser man är på under så som nu 2010. Vilka ställen, när man premierade på något nytt ställe, till ett helt nytt band, vilka band som dominerar osv. Så nu ska jag göra en ny kategori här på bloggen, en dansdagbok helt enkelt. Ja inte den som LEJon utför, hästlängder ifrån, det här kommer bli en mycket enkel Em-dans-dagbok. Eller ska det kallas danslogg? Hmm.

Så kommer det att bli iaf=)

Kram på er!

3 kommentarer:

LEJon sa...

Hihi, jag ser fram emot att kunna följa dina dansäventyr via bloggen, även om jag givetvis helst tar del av dem i verkligheten. Det senare tycks dock inte vilja ske så ofta och då är ju det näst bästa att iaf få läsa om dina bravader.

Kram från den gamla dansdagboksskribenten

Viola Rylander sa...

Tycker att du ska ta dej ner till motala i sommar så vi kan gå och dansa tillsammans =D

Ninnie sa...

Jo, det är väldigt trevligt efteråt, att kunna se var man faktiskt varit. Vi glömmer så lätt annars... Mys vi hade i helgen raring, väldigt trevligt! (och lyssna inte på killarna, tänk så mycket trevligare det är med oss tjejer! ) Puss