tisdag 8 september 2009

Tisdag

= en dag närmare fredag!!! =)

Har en massa saker jag ska och borde göra under dessa dagar i Nordsjö. Men jag vet liksom inte vart jag ska börja och i vilken ordning det ska tas för att jag ska hinna vara så effektiv som möjligt. Listan är ju as lång! Men måste försöka tänka så logiskt som möjligt och tänka lite mer på mig själv än jag gjort när jag skrev listan, prioritera det som är viktigast just för min livssituation som den är nu..

Dagens förslag just nu..:
Tvätta en till tvätt och hänga den som ska hängas nu, ja sen hänga den andre oxå=P
Byta lite kläder för att åka och handla mat
Sen är det nog nästan läge för fika i Lövtorps, vilket är iaf kl 13
Sen packa bilen med kross och åka till Järvsö, ge kvigorna
Måste laga mat
Skulle ha hämtat mc:n i Delsbo..

Men vart tog mina prioriteringar vägen då..?! Måste söka jobb, fixa med mammas dator, städa bilen osv. Hmm.. inte lätt att vara storesyster. Skulle ha behövt gjort en massa här på gården oxå.

Nej nu en tvätt, så vänta på att diskmaskinen ska bli klar, då tar jag ett varv med dammsugaren. Byta om lite, hmm kanske en dusch.. åka och handla. Låter det bra... Äh, men de måste nog bli så. Allt annat får jag göra en annan dag.. tror jag. Alla dessa val!!

Kramar på er

Inga kommentarer: