onsdag 9 september 2009

Saknad

"Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till. Där jag kan glömma att du lämnat mig... Jag kan sitta på min måne å göra vad jag vill. Där stannar jag tills allting ordnat sig..."

Ibland kommer du liksom över mig. Vissa stunder mer än andra. Då det liksom brinner så extremt intensivt hett i mitt hjärta, det svider... Då känns det så skönt att vara i närheten å bara kunna få sätta sig en stund, nära... och på nåt sätt känna en närhet. Det är svårt att leva livet ung... för det var precis vad vi var, jag änn yngre.. Det var så längesedan nu... ibland känns det som igår... Dina läppar, ditt leende! Du kommer för evigt finnas i många hjärtan.

Älskad

Saknad



Kyssar!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kunde lika gärna varit beskrivningen av min saknad av dig, det gör så ont i mig, tänker på dig, Du finns kvar men inte hos mig. Kommer aldrig att glömma Dig även fast du väljer att helt försöka glömma mig.
Kärlek för evigt.
Kramar Din J