onsdag 16 september 2009

Dagens nytta

Har nu ikväll letat på pappren ang motorcykeln, den blå av mina två. Så nu är även den avställd. Skönt! Känns tråkigt att sommaren är inne på sista frasen men känner mig duktig att ändå stallat in den och faktiskt oxå ställt av den inte allt för onödigt sent. Nu längtar man till ren asfalt igen och vårens varma solstrålar...



En till såndär bra sak har gjorts idag, fast denna kan jag inte ta emot ära över. Rätt namn har äntligen intagit min ytterdörr. Så nu borde posten hitta rätt och samtidigt känns det lite sådär rätt som det ska kännas... när ens namn står på dörren, för det är ju jag som bor här. Vuxenpoäng, sambopoäng eller hur var det Sus?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du flyttat ihop med någon?? Kramar Sara!!

Em sa...

Det är jag och hundarna bara=) Men Freja är ju hälfren en Olsson så de är nog precis i all ordning;-)