fredag 11 september 2009

Äntligen fredag!

Å de är verkligen inte vilken fredag som hellst heller!!! Utan idag bär det upp till Ö-vik, på dansmara! Så som vi har längtat efter denna helg. Det ska bli så mys! Massor med dans, mys, leenden, relationer, vänner, kärlek... massor av en massa..!!!

Så nu ska jag göra det som jag skulle så stort ha gjort igår kväll... leta fram kläderna som jag ska packa. Å packa allt som ska med. Sen förhoppningsvis kunna göra mig själv iordning lite oxå=)


Ö-vik kommer bjuda på inte mindre än 16 timmars dans. Till den som både vill och orkar=)


Ska även packa tills på söndag. Då fortsätter dansresan söderöver, till Gävle. Där bjuds det på en "vanlig" danskväll. Alltså med fyra timmar fast innehållande en halvtimmes paus. Så 3,5 timmars dans den kvällen.


Ser fram emot den här helgen. Å nu är den liksom redan här!!! Dessutom finns där en stor dos både stress och panik inom mig just nu... Måste leta kläder!!!! Vilken underbar helg det här kommer att bli!! =)


Puss

Inga kommentarer: