tisdag 1 september 2009

Redan den 1a september

Tanken med det datumet, eller iaf den månaden var först att då måste jag börja ha strumpor igen... Vill inte! Men de har jag inte behövt idag=) De blev mina flippisar hela dagen ända tills alldeles nyss, underbart! Idag har det varit kanon varmt ute, vill ha mer innan hösten kommer!

Har donat en massa i lägenheten på förmiddagen och nu ikväll. Det börjar likna nåt nu=) Röklukten reducerades efter ozon-saneringen igår, men är inte alls helt borta. Med mycket rengöringsmedel, städning och doftljus så blir det bara bättre iaf=) Imorgon är det gardiner som ska upp, härligt! Så ska jag ner till Madde i Arbrå å hämta hennes soffor som jag har köpt=) Blir kanon de! Förhoppningsvis kan jag få plats med tv:n på hemvägen oxå så även den får komma på sin blivande plats, men högtalarna är jag väldigt tveksam om dom får plats i bilen..

På eftermiddagen blev det avbrott för mat. Jag och mor blev bjuden på brakmiddag i Enånger hos Mimmi & Christer. Tusan vad gott det var! Mimmi lagar mat enbart efter sin kräsne systers smaklökar, å jag älskar det! Hon kunde till och med lura i mig 2 glas vin till maten, de ni! Vilken underbar middag med världens bäste syster!!!

Söt
Ett mycket förekommande ord i min mobil just nu... sms mässigt. Ett stort ord...

Puss å GoNatt på er=)

Inga kommentarer: