tisdag 15 september 2009

En helg i Ö-vik

Har bara varit helt... underbart fantastisk!! Optimalt fulländad liv's lycka!

Alla dessa intryck och känslor som nu finns bevarad i mitt inre, går inte att förklara med ord. Jag kan bara önska alla er där ute få uppleva denna fullkomligt fulländade känsla själv någon gång, hellst många gånger i era liv. Det liksom kokar i mig, kokar över på högsta värmen. Helt osammanhängande och okontrollbart, allt på en gång och det tar inte slut. Inget får ta slut, inte än... Den här helgen kommer jag leva länge på, även fast intrycken och de skarpaste känslorna kommer blekna. Jag vet vad jag har fått avnjutit å de kommer bli framplockat många gånger, när de där dagarna kommer som inte livet känns allt för spännande.
När vi satte oss i bussen på söndagmorgonen, med våra nattmackor och en varsin dricka att förtära på väg hem mot hotellet åter efter den sista natten av dans.. Då fanns enbart ett lycko rus i min kropp. Inget att leka med, kan jag meddela. Jag har aldrig i hela mitt liv mått så extremt bra någon gång!

Helt ofattbart nästan olagligt att man kan få må så bra....

2 kommentarer:

Ninnie sa...

Eller varför inte som rubriken - underbart fantastiskt? :)

L-E sa...

"Allting som jag verkligen tycker om är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande." - Alexander Woolcott