söndag 27 september 2009

Glöhöpper

Fika hos mor med helt nygräddade glöhöpper! Smaskens! Det ger en lite barndomsminnen, från tiden hos mormor=) Då när jag och älskade kusin Jenny återkommande varje sommar tillbringade minst en vecka hos henne i Järvsö. Alltid då åskade det minst en natt, ALLTID! Jag älskar åskan men inte Jenny.. fast det blev liksom våra underbara nätter. Ensamma i "lillstugan" en natt då åskan mullrar runt oss. Små i världen var vi då.. Å alla dessa spindlar som Jenny blev galen på, hahah!! Vilka barndomsminnen. Vi är som syskon.. hon min storesyster å jag hennes lillesyster, dom som vi inte fick.
All denna diskussion om att jag var kräsen vid matbordet å Jenny hon minsann åt allt! De fick man ju alltid höra. Vi har allt som syskon kärlek innehåller...
Älskar min kusin!

Kramar

2 kommentarer:

Lars-Erik sa...

"Glöhöpper"???

Em sa...

Det kan min mor berätta för dig;-)