onsdag 9 september 2009

Dagens middag!

Den är redan klar till eftermiddagen. Köttfärssås gjord på älg-färs. Ser riktigt gott ut och luktar mums, men fröken Rylander får gott hitta nåt annat att äta idag. För detta faller henne inte i smaken, tyvärr.
Känner mig rätt duktig på att vara hemma-fru faktiskt. Även fast jag varit de hela livet, känns det som.. det är alltid bra att få bli påmind om att man är rätt bra på just någonting... För tillfället tycker jag att det är rätt kul oxå. Att vara hemma-fru, rätt okej duktig på det å dessutom tycka att det är helt okej kul... nåt nytt, för kul brukar ja inte direkt tycka att det är i vanliga fall.

Nu ska jag ta en dusch och bege mig mot den stora staden Bollnäs! Hälsa på Janne på sjukhuset och sen uträtta en del på stan.

Puss

Inga kommentarer: