onsdag 23 september 2009

Mitt.. bara mitt! Min ensamhet!

Nu börjar jag få den där känslan jag så extremt länge längtat efter... när man liksom inget annat vill än vara hemma, för att man trivs.. jo, trivs. Med att få bara vara... bara vara ensam hemma. Ja, hemma! Den är underbar. Jag har mitt eget hem som jag kan bara få vara i. Bara får vara helt ensam... saker som är mina börjar hitta lite sina platser. Allt blir liksom eftersom.
Allt måste få ta sin egen tid för att få hitta den bekväma känslan av att pusselbitar faller på plats...


Ikväll är vi ensam hemma. Jo, jag och hundarna. Datorn är min oensamme vän... tända ljus annars enbart dataskärmen som fyller ut mörkret med ljus. Helt sådär fridfyllt.. sådär 2000-tals fridfullt. Svart och rött är en speciell kombination... Snyggt, varmt, sexigt, kärlek.. Freja är svart, måste enligt matte bära rött ibland.. Docke var svart, å till henne hade jag enbart svart läder och annars röda tillbehör. Det är varmt på något sätt.
Det varma så som hjärtat är när kärleken vidrört det....

2 kommentarer:

Sofie sa...

vad fint du har det gumman! Skönt att du trivs och känner att du hamnat rätt! Vi måste ses snart! PUSS

Em sa...

Tack vännen! Jag och Freja kommer ner till er någon dag och gör en riktig hus-inventering!!! =)
Pussar