lördag 17 januari 2009

Vilken vecka..

Det har verkligen varit en sån helstressig vecka på jobbet den här veckan. Inte många lugna stunder direkt. I all stress blir det även fel men det måste man ta på ett sätt så det liksom inte märks. Livet är bra märkligt! Det är kul när de rör på sig och verkligen händer saker, det går uppåt. Men när det blir omänskligt för mycket är det svårt att se det roliga i de hela.. Idag är jag ledig men redan imorgon ska jag jobba. Det är bra för företaget när det händer saker hela tiden och det är fullt upp. Men är det bra för företaget när de anställda måste jobba i både omänskligt mycket och orimlig takt. Övertid och utan luncher. Hur mycket orkar man och hur mycket räknas man med att måsta orka?!!! Det är inte i första hand min skull jag reflekterar detta för, utan min arbetskollega.

Idag ska jag njuta av att få vara lite ledig. Det blir de vanliga så som städ och tvätt. Mitt på dagen ska jag gå ut med hundarna en sväng ner till sjön hade jag tänkt. Dom har verkligen fått varit morfars hundar den här veckan… På em är jag bjuden till syster på middag=) Efter det så ska vi göra oss iordning tillsammans för att sen åka på dans!! Ska bli sååå underbart roligt att få träffa min syster, det var längesedan vi riktigt träffades nu och dessutom hittade på något tillsammans=)

Vi ska dansa till Blender i Bergeforsen ikväll=) Ska bli riktigt roligt!! Men jag är orolig för jag har så ont i ryggen.. =( Men huvudsaken jag får träffa min älskade syster och vi sen en massa folk=)


 

Nu ska jag fortsätta med tvätt och städ=)

Kramar på er(=

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du tänker på mig när det gäller jobbet/Janne

Anonym sa...

Jag tänkte på det här om dagen, vad är det du dansar? Är det många olika danser eller någon speciell? Ha en fin helg!! KRAM

Anna Nilsson sa...

Åh, vad kul att dansa! Hoppas ni får kul ikväll! Själv väntar man på första lönen, vi funderar på att åka på Jannez sista helgen i januari :)

susanna sa...

jag är överlyckigt att ni kommer upp... min energi är borta. lite kramar från min em kanske kan få mig varm ialla fall! kramar om!