lördag 31 januari 2009

Lördag

Jo denna dag är jag ju lite seg. Efter gårdagen tripp ner till Vallentuna och Yesterday så blev det ju inte mycket sömn direkt. Jag kom hem klockan 5 imorse, klev upp halv 11 oxå..
Körde lillebror upp till Järvsöbacken, han ska åka snowboard där idag. Kul!
Varit till Ljusad och ätit Pizza, vi var jag, Janne och Robert. Gott och mycket längesedan sist. Det var nog över 2 nånader iaf...
Nu ska jag ta med hundarna och åka hemåt. Är och hämtar dom i Järvsö nu. Fast det känns ju lockande att lägga sig framför tv:n och bara slappa... istället för att åka bil... och när man kommer hem ser man allt som borde och måste göras...
Måste nog vila lite på eftermiddagen i alla fall om jag ska orka med dansen i Hudik i kväll.
Glöm inte att rösta på Hanna ikväll nu då!!!! =)
Kramar

Inga kommentarer: