onsdag 28 januari 2009

Jobb

I och med att jag ändrade i min planering i söndags så jag kunde tacka ja till boendet och jobba det passet där, så har det resultera i arbete tisdag, onsdag och torsdag för mig. Jag gjorde ju då verkligen rätt att tacka ja.

Rätt långa pass är det dessutom:
Sön 9:30- mån 15:30
tisdag 9:30 - 21:00
onsdag (idag..) 9:30 - 21:00
torsdag 9:30 - minst 16:00 kanske ännu längre vid behov

Det kommer resultera i att jag får lön även i februari=) Yipppiiiii!!!
På fredag ska jag jobba på Fonus. Vi har även jour den här veckan, tur i oturen att det varit tvär lugnt. Ja, dessutom städade jag igår morse och ska vell göra ett ryck på fredag oxå.. Jobbade på F på måndagen efter boendet oxå.. Härlig vecka=)
Men sen ska det bli underbart skönt med ledig helg!!

Det är tur att man gillar och vill jobba!!

Ha det så bra=)
Kramar på er

1 kommentar:

Anna Nilsson sa...

Vad bra att du får jobba mycket. Då är det ju alltid roligt att få lön sen :) Kramar