torsdag 22 januari 2009

Promenad







Jag har varit ledig från mitt på dagen idag. Helt underbart skönt! Blev frukost/lunch när jag kom hem. Sen fika uppe i Lövtorps, bland det bästa jag vet!!!! Sen tog jag och hundarna en långpromenad bort över sjön till Nylänna, gick omkring där lite oxå. Det var så underbart vackert väder!! Bilderna är från promenaden och helt oredigerade, knäppta med min mobil. Hoppas ni får en känsla av vilken underbart härlig dag jag haft idag!!
Hundarna gör mig hel, när jag tar emot deras kärlek!
Detsamma gäller dom. När jag är öppen och ger av mig blir vi tre som ett, det mår vi alla så bra av.
Vissa stunder märks det att vi lever, på ett mycket possitivt sätt. Man ska nog ändå vara nöjd över att få denna chans till liv...









1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga bilder Em :-)
Hur går det med träningen förresten?, ser fram mot att se dig på Gymet.. Kram