söndag 4 januari 2009

Nyårslöfte

För er som läser min blogg och ni som känner mig vet ju vad mitt nyårslöfte för 2009 är..
Jo, att jag ska lägga mer tid till mig själv och mina behov. Egentid.
Konkret betyder det att jag ska ut och dansa mer, även träna och umgås med mina hundar finns inom den kategorin.
Det med dansen är ganska lätt att liksom sätta upp ett mål för, målet blev att 2009 skulle innehålla betydligt mycket mer dans än 2008.
Det är socialdans jag tänker på i första hand. Den andra sortens dans, alltså träningskvällar, får vi se hur det blir med. Poängen med mer dans är att det ska fylla mig på det sättet jag just nu är tom, då måste jag använda det som fyller bäst, socialdansen just nu.
Jag tycker att den delen av mitt nyårslöfte har lyckts, såhär första helgen på året 2008.
Det är den 4 e januari idag och ikväll kommer min tredje danskväll i rad att infinna sig...
Så jo jag går ut stendårt;)
(Å dessutom har jag sjukt mycket träningsvärk i benen..)
Egentid och mina behov
Det har jag verkligen fyllt denna dansweekend med
En danstrip med Sus och övernattning på det privata hotellet i Avetsa hos mitt Hjärta
Året börjar bra!!!

1 kommentar:

susanna sa...

helt underbart.. tack för allt!