tisdag 6 januari 2009

En lugn slö dag

Idag har jag nästan enbart suttit framför datorn.

Hundarna sover, Freja snarkar som en hel karl!!!.. alla katter sover också, inklusive Smulan som ligger i mitt knä. Det är liksom lugnt och skönt. Har umgåtts med min far idag… även fast jag typ suttit här hela tiden..

Men lite nytta har jag gjort som det behövs dator till.. Fört över pengar till far, installerat antivirusprogram.. hmm, var det inte mer än så :S Okej, erkänner att det varit lite väl mycket enbart data.. men men ibland behövs det också.

Har faktiskt tvättat å hängt den, fixat med lite blommor å små saker…

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. Vi ska fika uppe hos farmor och farfar innan jag åker. Mysigt, det är bland det bästa som finns på något speciellt sätt…

Klippa klorna på vovvarna först bara!


 

Ha en fortsatt bra dag!

Denna dag har vi alltid firande i Nordsjö kapell. För 25 år sedan så var det en liten tös som vick vatten på huvudet just denna dag och vid detta firande. Hon döptes till Anna Sigrid Emmilie Rylander….

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på dopdagen då, Kramar Janne

Anna Nilsson sa...

Tack tack! :) Jo, jag tycker den e snygg jag också. Får bara hoppas att den går bra också. Vi ska väl byta det där hjullagret så fort som möjligt, sen ska jag få provköra den också :) Sen får vi se hur länge den blir kvar, vi behöver den ju inte till sommaren... Kramar