söndag 25 januari 2009

Suck!!

Nej det fungerar inte... !! Suck!!! Förstår inte varför... jag brukar ju fixa det här med datorer men inte just nu då i alla fall. Äh får fixa det sen när jag har tid. Just nu jobbar man så inter läge för spec mycket privat surfing... :S

Jag gjorde då rätt i att tacka ja till det här passet. Känns bra att få jobba. Gillar verkligen att jobba här! Hoppas jag får jobba fler pass framöver, det har varit lite väl för lite sista tiden..

Nu ska jag gå och ta kaffe på maten=)
Sen ska vi äta chokladkaka som jag och E har gjort=)

1 kommentar:

Anna Nilsson sa...

Ja, det var riktigt skönt faktiskt att ha hela huset för sig själv och kunna göra vad man vill :) Det var inga problem, jag har lätt för att somna om som tur är :) Vad typiskt att besöksräknaren inte fungerar då, det var inga problem alls för mig att lägga dit den och den fungerar. Kramar