måndag 19 januari 2009

Måndag

Det har varit en grymt stressig dag på jobbet idag. Janne har varit ledig så jag jobbade själv. Lite jobbigt eftersom det är jobb upp över öronen just nu.. men de gick. Fick dock grym huvudvärk på em, men efter lite piller så blev jag som en ny människa!! Märks att jag inte äter så mycket värk tabletter nu för tiden, för då tar dom bra!

Efter arbetsdagens slut blev det hemmasallad till middag=) Gott och typ ganska nyttigt iaf.. Det nyttigatse av allt var att jag vart så pigg så det blev en promenad net och ut på isen. Mysigt när det är mörkt ute! Hundarna älskar att leka på isen=)

Nu ska jag kika lite på tv och njuta av att vara pigg!!! Första kvällen på månader som jag är pigg och klockan är typ 20:30..

Älskar mina hundar!!
Tack älskade syster för i lördags!!!

1 kommentar:

Anna Nilsson sa...

Den bloggen var ju riktigt snygg! Man blir ju avundsjuk :) Det är ju synd att koderna inte stämmer här på Blogspot. Man ångrar nästan att man inte valde blogg.se från första början... Jag har hittat ett bra gratisprogram på Internet där man kan redigera bilder, Paint.net heter det. Det är faktiskt väldigt bra!