torsdag 29 januari 2009

Jobb, sommar, dans, fika, tv...

Jag har nu avslutat veckans arbete på Boboko. Lr månadens arbete där.. Dessa dagar tillsammans har jag jobbat mer än en veckas heltidsarbetare.. En dag kvar med arbete oxå.. Känns skönt att ha fått jobba så mycket där, gillar det stället! Har dessutom pratat om sommarvik, å det är klart nu=) Blir jobb på Boboko hela sommaren=) Wiii vad skönt att det är klar iaf, någon struktur i mitt liv. Äntligen!!!

En arbetsdag kvar innan en väl efterlängtad helg. Så skönt med en ledig helg nu=) Och inte vilken helg som hellst... utan en Danshelg! Det är minst 2 kvällar inplanerad. Får se om jag orkar med den tredje oxå.. Ska bli skoj=)

Jag och Mimmsan var hem till familjen Krig och fikade nu ikväll. Så mysigt att träffa Camilla. Hon är liksom en av oss... lika på nåt sätt. Fast vi alla tre är ändå så olika.. så finns det något som känns lika... Hmm.. hur blev de där egentligen..?! Det ska bli fest nåt tag med Camilla iaf, vi måste ju fortsätta där vi avslutade senast. På möhippan... sveptävlingen.. =P Ser jag fram emot=) Fast en riktigt hemma mys kväll är ju inte alls dumt heller...

Nu ska jag titta på dumburken. På tv400. Ghost Wisperer, me like!


Imöre blir de städ sen Fonus. Sen Dans!!!! =)
Kramar på er alla godingar =P

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis till sommarjobbet gumman! :) Vad är Boboko förnå eller vad gör du där? ;)KRAM