fredag 19 december 2008

Veterinären

Dagen blir inte som planerad.. som vanligt..
Det blir veterinären istället för ett heldagspass i kassan=(
En av mina katter är sjuk. Vi ska åka till veterinären. Den enda tiden dom hade var mitt under mitt arbetspass. Och arbeta i Bollnäs- åka till ljusdal med katten. tillbaka till Bollnäs, därimellan hämta och lämna katten hemma... nej inget alternativ var det. Hoppas det inte är någe allvarligt med henne! För att effektivisera den försvunna arbetstiden tar jag med båda mina katter för att vaccineras och Freja så även hon ska få sprutor. Det blir ganska bra iaf.
Jag ska åka och jobba en sväng snart ändå. I Bollnäs på F blir det några timmar.

Så dagen blev rätt bra iaf... Hoppas jag. Men dyrare än jag planerat... å mindra pengar in i plonkan.. Ingen träning heller, som jag hade tänkt. Men ska kolla om det är öppet imorgon innan mitt arbetspass då.

Nu ska ja dona lite innan dagen med allt börjar...
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

nej men vad tråkigt :( hoppas det gick bra hos vetrinären! Roligt att prata igår gumman! PUSS