onsdag 31 december 2008

Sista middagen

Nu har vi hela familjen Rylander i Ol-Anders avnjutit vår sista midag för 2008. De blev en fin middag :D Med hemmagjord potatisgratäng och fin helstekt ryggbiff från årets älg. Vi drack lite glögg innan maten, gott! (Har inte hunnit med glöggen vid jul..) Nu är jag riktigt mätt och blev tvär slö!!! Hur ska man orka vara vaken till tolv nu då..

Nu ska lillebror tända på lite raketer. Han är ju vår minsting så de är ju klart att han får innan tolvslaget ;) Sen ska dom tända på de riktiga raketerna =D

Nej nu blir det soffan en stund innan efterrätt!

Å ja allt mitt bloggande om alla dessa jobba under detta år... har även jobbat idag. Och jag har jouren i hela Hälsingland under nyårshelgen. Så snälla ni!!!! Håll er lugna inatt!!!! Men ha ett riktigt trevligt nyår!!

Ja ha ett riktigt trevligt nyår!!
Gott Nytt År på Er mina vänner!!!
Varmaste kramarna
å de sista 2008
Till Er från Mig=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Bamsekram på dig med goa Em ;-)
Å Gott Nytt År!