onsdag 17 december 2008

Denna dag

Snart avslutar jag denna arbetsdag. En kort dag, bara fram till kl 14. Men sen ska jag hem och leta mina MC-nycklar. Måste hitta dom!!! Letade igår men utan resultat, fast sen insåg jag att ja missade ett ställe. Tror jag vet vart dom är. Jag måste ta hem min MC från Arbrå. Fick ha den kvar hos Erika efter jag flyttade och hon tog över min lägenhet. Skäms på mig att jag inte tagit bort den tidigare!! Hon och Micke flyttade till hus igår så nu måste jag ta bort min leksak därifrån. Ska hälsa på dom i nya huset nån dag oxå=)

Trodde verkligen jag skulle vara trött idag efter en natt som innehöll nästan obefintligt med sömn. Tror jag kanske somnade framåt 4 nån gång... men än så äre lugnt.

Den här veckan har inte innehållit någon träning än, men planerat in både imorgon och fredag. Skönt!!

Gud giv mig styrka!!!
Kramar

Inga kommentarer: