torsdag 18 december 2008

Träning - Jobb..?

Ja de vart ju frågan idag
Jag valde att fortsätta dagen som jag hade planerat
Så det blev träning
Har ju naturligtvis jobbat oxå men de fick räcka med de jag gjort idag
Jag fick ju jobba imorgon oxå så helt utan blev jag ju inte
Kommer jobba alla dagar nu fram till nästa år.. och vilket datum kommer jag inte ihåg

Träningen kändes kanon idag. Det är bara andra gången jag är iväg men motivationen jag hade idag för kondition har jag nog aldrig haft förut.. någonsin. Klart jag kan dansa en hel kväll men att sitta på en cykel eller dyligt mer än 10 min brukar jag inte orka. Men idag blev det cykel 15 min och nån annan maskin :S 15 min. Så dagens kondition blev 30 =) Sen hela 45 på styrkan=) Känner mig lite stolt. Så streching på de. Det var en Tjej där som jag fick lite tips av. Ex situps på boll, kändes riktigt kan ja lova! Fortsätt så!!!

Har fixat dom sista julklapparna idag oxå tror jag. Har fått ordning på de flesta iaf, känns skönt.

Strax efter 15 idag ska jag och J åka ner till Gävle. Vi ska äta Jultallrik med Fonus där. Trevligt! Synd att det är lite långt att köra och man inte kommer hinna med nåt annat ikväll. Har så mycket man skulle vilja göra såhär inför jul.. men men. Ska bli gott iaf=)

Tog hem MCn från Arbrå igår oxå. Skulle gjort det för längesedan för den har stått i E's garage sen hon tog över min lägenhet. Nu har även hon flyttat så då var de ju verkligen dags. Hon och M har skaffat hus=)

Kramar

1 kommentar:

susanna sa...

jag hejjar på.. träningen ger en värkligen livslust! :)
mer energi till resten i av livet lixom..
kramar