onsdag 17 december 2008

Titanic

Tittade nyss på Titanic
Den gick på 3:an. Oj så många år sedan jag såg den sist!
Den är ju så underbart bra. Fantastisk helt på sitt eget sätt!

Det var längesedan jag hade en vaken natt som denna. Jag är ju en mycket kvällstrött människa.. var det tidigare ikväll, med dunkande huvud oxå.. Tog några av mina dunderpiller, vilket var längesedan, vilade en stund sen blev jag helpigg.. mysko!

Har jobbat på Fonus i Bollnäs idag. Hjälpte Janne, uppdaterade mig lite ang beställningar. Det måste man ibland. Vi åt Lunch på kina=) Gott! J har förmarksflimmer ( i hjärtat alltså...) är inte alls roligt att ha hjärtfel vid hans ålder=( Var till läkaren idag och fick två sorters medicin. Hoppas det rättar till sig, annars skulle det bli el-chockar.. låter inte trevligt!!!

Snart är det jul. Bara en vecka till julafton. Å jag har massor som jag vill hinna.. fast det kommer bara bli jobb... verkart det som!

På lördag är det Bröllop!!! Längtar!!!
En tråkig sak med det... är att Slipz spelar i Hudik:( missar de.. men men vi kommer få en underar och oförglömlig kväll med vår brud och hennes blivande man=) !!!

Kika runt lite
Sen kväller
GoNattKramar

Inga kommentarer: